Tuesday 31 January 2012

ternyata

bila kau ku temu..di persada bulan..
kamu katakan akan ku setia
untuk bersamamu..dan menjagamu..
sehingga ke akhirnya..


kini setelah ku menunggu dengan dugaan dan kesabaran..
kini engkau menambah penyiksaan dengan menduakan ku..
luka aku pedih...sanggupnya kau tinggalkan aku begini..
mana pergi kasihmu ..yang dulu kau ungkapkan..yang kamu belai..
aku rindu..


* ternyata janjimu palsu..ternyata kau lelaki dusta..ternyata..engkau tidak bisa dipercayai lagi..
hapuskan semua ..semua memori ku..terhadapnya..tuhan tolonglah...
ternyata..kau tinggalkanku semata hanya untuk kau curang..ternyata..kau penipu..
aku ternyata tidak pernah ku sangka kau akan buat begini..


biarpun selautan ku tadahkan..tangisan ku tiada erti lagi..
apa yang ku harap ..akan kembali..seperti dulu..
namun kau hinakan aku lagi disini..
sakitnya..hatiku..pergilah dikau..


betapa hatiku..hancur..kau sudah di milik insan..
yang tidak tahu erti kasih..ku hanya ingin kau..
sedari itu..ternyata ia belum terlambat ..sayang..


p/s: gubahan lagu yang lebih mantop !! hahahaha

No comments:

Post a Comment