Friday 13 January 2012

aku fobia cinta..

sowy..lambat update.. korang tau knape aku tulis tajuk catatan aku macm ni.. bab perkara ni  paling wat aku tension.. aq taulah macam mane rasenye cinta...  pedih ,kecewa, gembira, tersiksa.. semuanyelar.. kan lumrah  ..biaselah adat bercinta katekan.. tapi bab ni yang paling wat aq tak suke.. tapi bile owg kate aq ade couple tak ..? mesti arr aq ckp ade bab aku ni ade banyak..playgirls la katekan.. sbab aku fobia cinta kini aq jadikn cinta ni satu gelanggang permainan pade aq.. lagipon sebab cinta aku kene tipu, di ambil kesempatan, pisau cukur, then banyak lagilah.. kekadang aku jadi benci ngan orang lelaki.. aku tahu x semua insan bernama lelaki macm tu..sbab aku ade banyak kawan lelaki.. so aq paham dengan pikiran diorang..tapi dlam kebanyakannyer diorang ni jenis tak setia.. di sebabkan semua tu yang terjadi pade aku...aku jadi perempuan yang ade sifat dendam pade lelaki..especially yang jadi couple aku.. disitu  bwu aku dpt bals dendam.. sbab tu aku jadikan cinta tu permainan aku.. ..jadi ape yang aku harapkan dah hancur so aku balas balik kehancuran tu pade lelaki yang membinasakan perempuan..ade paham? so i don't believe love anymore.. aku dah tak percayakan cinta lagi.. so aku berharap sangat pade perempuan2 diluar tu.. jangan lar cepat jatuh cinta.. lagi2 yang belum tahu asal-usul lelaki tu..nanti kene tipu pastu di ambil plak kesempatan.. baru nak ingat mak bapak.pastu jangan plak cepat termakan kata janji manis lelaki..kat situ pon dah de bahaya nye.. .last2 mase tu x boleh wat apepon..nasi dah jadi bubur..kan  ok..lah de mase aq update lagi.. ingat kate2 aq.. kat dunia ni anasir jahat sentiasa ada kata mane2 je..tau.. salam 
p/s: kawe nok kabo.. jange cepak angat cayo ore laki ni.. banyok angat berdok oh nyer.. kawe nasehat jelah.. jange sapa buek sakit aty mok bapok lah yer..

No comments:

Post a Comment