Wednesday 4 January 2012

salam..korang ingat agi x pe aq tulis last update entry... aq de ckp an yang aku nk tulis ciptaan lagu kan... k... arini bwu ade... law nk len lagi.. tunggu je lah ye.. k kite layan skang.. mksud sebalik lagu ni apabila sorang awek ni dh tunggu die punye jejaka idaman selame 2 tahun.. setia kan..?! k.. sampai 12 januari awek ni cubelah lepaskn semuanya kt laki ni.. ckplah semuanya.. awek tu ckp" keputusan semuanya terletak pade awk ..same ade awk terima saya atau tidak.. " pastu pompuan tu pon blah..  at least x lame lpas tu..laki tu pon jumpa awek tu.. dan cakp" awk harus lepaskan saya.. sebab saya masih sayangkan dia...." pastu awek tu nangis tersungkur kat situ..sia2 dia tunggu selame 2 tahun.. tulah jagan sampai nangis tak berlagu ..kan dah kene..


bermula hari ini kita bertemu
di 12 januari..aku
mendampingimu..untuk sandaran
hati yang kesepian..
meronai hati yang teluka..di tinggalkan..


maafkan aku..yang di landa kegelisahan
 asmara luka tiada tandingi..apakah
kau menemuiku..hanya sekadar ..merinduiku..


*dahsyatnya..cinta tanpa seorang teman..
sengsara..tersiksa..di kala waktu
kedinginaku kau meyebut namaku..seolah..kau
ingin menyatakan sesuatu...


aku resah tanpa bayangan mu.. seolah ingin berjumpamu..
di taman tasik yang kau temui aku dulu..
bukan kepalang lagi merinduimu..kini
kauada di depan mata..dan membuatku menangis di hadapan mu..
tanpa ku sedari..kau meretakkan hatiku dengan kehadiran..
insan istimewa..di sanubarimu..


p/s: rase touching la plak..! adoyai!!

No comments:

Post a Comment